Grab a snickers!

det är bra att äta Snickers för frukost! NÄ! men det skiter man väl i ;)

Första veckan har varit asuuum! fast det känns som man har gått i skolan as länge! för mig i alla fall.. Men det rullar på! Och på Tisdag eller Måndag så får vi kameror! ASUUUUUM! Fast då måste man ju i och för sig få avtalet, påskrivet ;) men det fixar man ju :P

I Onsdags så åkte jag hem, eftersom jag skulle på introduktions kurs, på Driver! Så nu får jag börja övningsköra! Nu får ni passa er! ;) Fast mamma och pappa måste ju i och för sig vara hemma då... Dom är typ i Sundsvall? eller nå? Och fråga INTE vad dom skulle göra för det vet jag inte xD Pappa skulle väl på Trav och sen skulle dom på typ fest? tror jag ;) Bra att du har koll!

Jag hoppas att det blir lite fler inlägg från mig, men det är inte så lätt när man Går i skola i Gävle vettu ;) men nu ska vi få kameror så jag kankse använder den lite mer nu när det typ ingår :P

Nu ska jag inte uppehålla er nå mer, För nu ska jag spela tetris battle!

(Har ingen kul bild så det sket sig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0