Jag saknar dig!




Igår tittade jag på filmen "jag saknar dig" på bio, med Louise, Gabbi och Jack. Jag grina typ halva filmen, men den var såååå bra! Jag vill se den igen! så bra var den xD

Efter bion igår så gick vi till Max och jag åt nuggets, och sen glass. Och Gabbi åt två glassar xD Men hon åt ingen mat i stället :P

Jag måste packa idag... för i morgon åker jag till Sanviken! Jag är fett nervös inför skolan just nu... men det kommer säkert gå bra när jag väl kommer dit. Men stackars Linn på vägen dit xD Fast jag antar att vi är rätt lika, på det sättet, men är man kusiner så är man ;)

Kommentarer
Postat av: gabbi

saknar dig redan....... :(

2011-08-20 @ 14:30:00
URL: http://iamgabster.blogg.se/
Postat av: svar:

Saknar dig också, redan...... :(

2011-08-20 @ 23:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0