Slingooor!

Kattis färgade slingor på mig i går :D det blev asbra! är nöjd. för en gångs skull så har jag gjort nå med håret xD

Jag och Gabbi har ränt på stan i typ 3 dagar på raken eller nå ;) men det finns typ inte så mycket att göra... I Tisdags så skjutsade Gabbi ner mig till tandläkar'N och dom sa att jag skulle laga ett hål på torsdag (idag) så då åkte vi ner idag också :) Först gick vi en sväng, sen gick vi till tandläkar'n och jag fick lite bedövning, sen så tog det evigheter för dom att komma tillbaka! vi satt (låg) och vänta typ en kvart... Men dom kom tillslut, och i slutet när hon borra så gjorde det ont för det ilade i hela tanden... Men det gick bra tillslut :)

Efter det så gick vi runt lite på stan :)  Sen började det regna -.- Men Gabbi skulle till frisörn vid fyra så det hann lungna ner sig lite. Gabbi klippte bara topparna, och det blev Jättefint!

Igår åkte vi ner till Bollnäs en sväng på kvällen, och vi träffade Lisa och Görti där :) sen åkte vi hem till Lisa och spelade kort! till typ halv ett... sen skulle vi åka hem :) Trevligt trevligt!

snart äre skola! Jag är fett nervös eftersom jag ska gå ända borta i Gävle! xD det kankse inte är så långt för vissa, men det är långt nog tycker jag. Spännande sörru! ;) Jag ska bli bättre på att blogga överhuvudtaget, och bli bättre på att lägga in bilder....


Före


Efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0