data data data!

2011-07-24  16:33
(tänkte att jag skulle börja skriva datum :))

Seriöst! jag har suttit vid datan typ hela dan... kul liv.. men det är inge bra väder. Kan inte vara med nån eftersom jag är sjuk. så då har man inte mycket till liv. Kan ju städa tycker mamma, men det tycker inte jag xD  I och för sig så kan jag börja packa. men jag vet inte vad jag ska ta med mig -.- Kameran ska med i alla fall! hoppas att jag kan ta nåra bilder som jag kan ha med på Headern ;) vissa kankse tänker" men vafan gör en header bara! det är väl inte så svårt?" men jag kan typ inte göra nå bra, så jag vill ha bra bilder i stället. och bra bilder är det ont om... men jag ska jag har inte ens börjat än så... Men men den kommer när den kommer ;)

Ska försöka hitta på lite roligare saker så det blir en roligare blogg... Men vi ska ta med Louise´s trådlösa internet i morgon få se om det funkar på min data så kan jag skriva :) Min data är mycket snabbare än Louises så vi får se :) 


Jag hittade en MASSA bilder som jag hade glömt bort! Det var när vi var i Kågbo i min gammelmormors sommar stuga som de ska sälja tror jag :) 

Enjoy;)

 
Muffin!


Muffin och Pepzi ;)


Walle!


Walle igen!


Pepzi och Muffin!


Alla tre!


Flygande Muffin? xD


vaddå klump? x')


Vi försökte få bild på alla samtidigt, och ni ser ju hur bra det gick..


whiiii

Bara för att veta vilka de är så äger min mormors syster (min mammas moster) äger Muffin.
Mormor o morfar äger Walle och vi äger ju Pepzi ;)



Kommentarer
Postat av: jimmy hammarlund

haha muffin är superman på bilden xD

2011-07-24 @ 23:37:54
Postat av: svar:

Haha ja, fast superdog? xD

2011-07-28 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0