Breaking Dawn! ♥♥♥♥♥♥

♥Åh, nu är den filmen mitt liv! helt seriöst! Den är så J*VLA bra! den bästa hittils faktiskt. Och då är den bäst :D
Okej nu har jah skrivit av mig lite ;) (Sa jag att den var bäst?) ;D i alla fall, jag och Louise var på bio här i Bollnäs i fredags, åh det var såååå kul! Bara det att jag satt och hostade ett tag, men i slutet blev det så spännande så jag glömde bort den xD jag satt med min Cola flaska och bet på korken! Om ni inte vill veta hur den slutar, så läs inte inom parantesen, okej? (innan filmen var slut sa jag till syrran: "hon kommer säkert öppna ögonen sen är filmen slut!" Hur tror ni den sluta då? Såklart öppnade hon ögonen och filmen tog slut! xD ockej nu kan de som inte ville kolla få läsa igen va? okej xd) Sådär nu kan ni titta igen xd Rekomenderas att se den i alla fall! Jag hatar att alla somm ser bara den, och inte sett alla andra säger att den är jätte dålig! för då kankse man inte fattar riktigt, eftersom man inte har sett de andra. Men visst man får säga att den är dålig, OM man har sett de andra, eller läst boken före. kan hålla med om att de får med mer saker i boken än i filmen, men Vafan! skulle de fått med allt hade det blivit typ 10 filmer och jätte lång tråkiga! men jag hade precis läst ut boken, och jag tyckte de fick med mycket ändå! så den äger! ♥ vill bara att filmen ska komma ut på DVD och sen kan det gärna gå ett år så vi kan se sista! Sen är jag nöjd!!!! ♥ mitt liv är komplett, ahha nej men nästan så ;) nu ska jag äta våfflor till frukost, för jag och syrran är själva hemma nu :D hejdå! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0