bloggarN

eller inte... jag ska fakiskt försöka böra blogga igen. ad hände, Sara det gick ju så bra ett tag xD Nej men jag ska göra  en ny header också när jag får tid och lust. Jag har faktiskt varit duktig idag och lämnat in en fotouppgift med 13 bilder som vi skulle fota och redigera och skriva hur vi gjorde O.S.V. och det skulle vara inne i morgon! *stolt* Hehe. Vi hade även ett samhällskunskaps prov idag. jag kom på det igår kväl.... Men det gick säkert bra? får nog ett E i alla fall.
I helgen övningskörde jag :S körde faktiskt på björktjära! Sen därifrån till Willys och från willys och hem! *ännu stoltare* Men när jag skulle stanna vid stopljusen, och iväg igen fick jag typ motorstop asmånga gånger på raken.... Så dom bakom fick vänta ett tag, men jag kom iväg till sist! därifrån gick det fan asbra! men jag fick värsta panik när jag inte kunde, också blev jag stressad, så då gick det ännu sämre, men vafan. Jag kom därifrån och det var typ sjunde gången jag körde så.. klaga inte! :(
haha kul i alla fall ;)
Tänkte ladda upp en bild som jag redigerade :)
Före
Efter! :D
säg vad  ni tycker... :)

Kommentarer
Postat av: gabbi

MASSA FIN BILD!

om du vill, så kan jag hjälpa dig med bloggdesignen? vi kan vara på lovet och fota varann (=nya headerbilder?) så blire finemang? :D <3

2011-11-01 @ 20:50:25
URL: http://iamgabster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0