If you really want more!



hei hei C:

Slutade tidigt idag igen ;) ikväll ska jag på dans, töfft! nej, men det ska bli roligt, bara det att jag inte kommer ihåg ett bajs utav dansen som vi höll på med :/ vi får väl hoppas att jag hänger med i alla fall :P

I morgon har vi idrott -.- det är fett jobbigt för man m,åste åka buss till dit vi ska vara... tur att man har gymnasiekort ;D känns inte riktigt som att jag går på gymnasiet... känns bara som om jag fortfarande går i nian typ, fast med nytt folk xD och ny skola... och lite nya lektioner.. och nya tider.. Men skit samma!

jag är trööööööööt, och jag missar true tallent i kväll också... jag ar för mig att det var ikväll i alla fall, kommer inte hem förrän vid halv 10 eller nå, och då ska jag duscha, sen blir det nog natta för min del :)

Längtar tills jag kommer hem i helgen för då  kankse jag ska övningsköra igen :D det var fett kul ju! när man väl kom in i det, fast jag har ju bara gjort det en gång men ändå ;)



Bjussar på en bild som jag knäppte igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0